Internetul, singurul tip de media in crestere pe piata publicitatii
Piata de publicitate din Romania va inregistra o scadere de 3,6% in anul 2013, internetul fiind singurul tip de media aflat in crestere, potrivit celui mai recent raport Zenith Optimedia – Advertising Expenditure Forecasts.
Conform sursei citate, internetul ramane in continuare singurul tip de media aflat in crestere in Romania, segmentul de performance media aducand o contributie majora acestei cresteri. In 2013, internetul va atinge o cota de 12% din totalul consumului de publicitate din Romania.
Pe de alta parte, investitiile TV se afla intr-o usoara descrestere de 3% comparativ cu anul precedent, in timp ce presa ramane principalul tip de media afectat, cu o scadere de 15% pentru ziare si de 10% pentru reviste.
Zenith Optimedia preconizeaza schimbarea trendului anual in privinta pietei de publicitate in 2014 (dupa o asteptare de cinci ani) si continuarea cresterii in 2015 (insa doar one-digit).
Cititi mai mult despre “Internetul, singurul tip de media in crestere pe piata publicitatii” pe Business24.
Source Article from http://www.hit.ro/stiinta-generala/Internetul-singurul-tip-de-media-in-crestere-pe-piata-publicitatii
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.